bada med min älskling julia

idag badade jag med julia vi komm hem presis nu julia ska sova över mig
och vi kommer lägga nya inläg iallafal om vi årkar   XD
mer om när vi badade
när vi badade så var killarna okså där markus och david kastade ner oss hela tiden och vi körde vatten krig då komm en käring och säger sluta kasta vatten för fan och jag bara det är faktiskt ett utte bad så låt oss hon bara men ni ska inte förstöra min dag och julia skrattade så mycket jag med men vi bryde oss inte
men vi badade inte just hela dagen innan så var vi och shoppade
det ska jag skriva i en annat inläg då var det inte bara jag och julia malin och amanda följde med


puss och kram från fanny och julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni kommer ha en bra dag

2008-07-10 @ 23:34:20
URL: http://elen
Postat av: elena

hoppas ni kommer ha det roligt

2008-07-10 @ 23:35:16
URL: http://elenaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0